مقالات آرشیو خبر ها
اتحاد شکست ناپذیر

اتحاد شکست ناپذیر

یوونتوس به خط هافبک سه نفره اش بر می گردد، پوگبا، مارکیزیو و خدیرا فرمولی بوده که ماسیمیلیانو آلگری با آن به موفقیت های بسیاری در این فصل دست پیدا کرده است. در 14 بازی که این 3 نفر در این فصل با هم به میدان رفته اند، هرگز شکست نخوره امد و به آنها لقب «اتحاد شکست ناپذیر» را داده اند.

 

از گاتزتا دلااسپورت

 

یوونتوس با مشکلات مصدومیت زیادی در این فصل دست و پنجه نرم کرده، اما در 14 بازی که در تمامی رقابت ها توانسته این 3 نفر را از ابتدا به زمین بفرستد، 11 بار پیروز شده و 3 بار مساوی کرده است.

 

خروج آرتورو ویدال و آندره آ پیرلو در تابستان در ابتدای فصل مشکلات زیادی برای یوونتوس ایجاد کرد، آنها نمی توانستند در ماه های اول هماهنگ و یک پارچه بازی کنند. خدیرا، اما، به عنوان خریدی هوشمندانه تلقی شده که همواره فارغ از مشکلات تیم عملکردی کامل از خودش به نمایش گذاشته است. او از ابتدای فصل مشکلات مصدومیتش را داشته و تنها توانسته در 8 بازی از 18 بازیش به طور کامل و از ابتدا به میدان برود، اما آمار متقاعد کننده ای که در مورد او به چشم می خورد این است که او در تمام بازی هایی که از ابتدا به میدان رفته، شکست ناپذیر بوده است، این موضوع نمی تواند اتفاق باشد.

 

او هافبک کاملی است، هوش تاکتیکی عالی، کاریزمای فوق العاده و نیز تمایل جالبی برای گل زدن دارد او 3 گل - و سه پاس گل- در این فصل برای یوونتوس زده است که این موضوع را ثابت می کند. او بازیکن بازی های بزرگ است و عملکردش در مقابل ناپولی که توانست بازیکن خطرناکشان مارک هامشیک را خنثی کند، واقعا فوق العاده بود.

 

مارکیزیو فصل را با کمی مصدومیت آغاز کرد و اما ردای پیرلو را گرفته و با آن حرکت می کند، درست است که او قدرت پاسهای فوق العاده ی هموطن پیشکسوتش را ندارد، اما شاهزاده ی کوچک تورین در این نقش عملکرد دفاعی به مراتب بهتری از پیرلو ارائه می دهد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: